WasaE

Världen är stor för någon som är liten!

2/1-16

Kategori: Allmänt

Hallå!
 
Gott nytt år folket!
Vi är redan inne på det nya året och vi tar det bara lugnt.
Jag fick ledig mellandagarna så har varit hemma och myst med mina finaste ögonstenar 
Jag ska dock tillbaka på måndag den 4/1 då drar det igång med kort vecka.
Jag ser fram emot att komma igång med jobbet och vår terminen! 
 
Annars är det full rulle. Barnen är härliga och intensiva emellanåt. Elmer testar mer än någonsin och är på allt.
 
  Vad har vi annars att se fram emot just nu.. ljusare tider, våren, Evelinas födelsedag och säkert mycket mycket mer!
 
Snön har ju hittat hit nu och barnen är helt galna i den. Vi passar på att vara ute och busa och åka i pulkabacken. 
 
Nej jag tappa skrivlust nu.. 
 
Ska vila och se tv
 
Hejhej
Kommentera inlägget här: