WasaE

Världen är stor för någon som är liten!

7/9-15

Kategori: Allmänt, Elmer, Evelina

 
Hej hallå.
 
Tiden rinner på och vi har börjat komma tillbaka till vardagen.
Evelina har börjat förskoleklassen och hon älskar "skolan" som hon själv kallar det. Stora tjejen <3
Elmer och jag är ensamma om dagarna när J jobbar och Evelina är på skolan.
Vi passar på att super mysa extra mycket nu sista veckorna innan det drar ihop för inskolning för Elmer hos dagmamman som han fått plats hos <3
Måste säga att det känns kanon att ha fått plats hos en dagmamma som man bara har hört massa gott om!!
Jag tror att han kommer få det toppen där och det känns bättre för mig eftersom han är så liten, mammas lilla plutt <3
Jag själv börjar även jobba snart, bara några få veckor kvar till allvaret börjar och det klirrar till bättre i kassan <3
haha
Det är lite små knapert nu men det går...
Blev ju lite extra utgifter igen i och med att vi fick lov att boka ytligare en resa till Finland, men men känns som om detta blir sista gången som jag åker över.
J fick ledig, såååå skönt TAAAACK!!
Jag känner att jag behöver hans stöd där och då! Samt hjälp med barnen.
 
Nä... nu tappa jag motivation till att skriva, ha en fortsatt bra kväll/dag/vecka!
 
Tack och hej!
Kommentera inlägget här: