WasaE

Världen är stor för någon som är liten!

17/8-15

Kategori: Elmer

 
17/8!!!
Ett helt år har gått och därmed fyller min lille bebis ett helt år!
Ett år som gått ruskit fort, och så mycket som har hänt under detta år också!
 
Jag märker att ju äldre jag själv blir och nu med två barn så går tiden bara fortare och fortare för varje år! Det må jag säga är lite läskigt!
Jag försöker att tänka till och ta vara på tiden, försöka att stanna upp i stunden och bara vara i nuet!
 
Elmer kom på sensommaren/tidig höst och de fyra första månaderna bodde vi fortfarande i lägenheten på Färnebogatan, för att sedan bosätta oss några månader hos svärfar och hans familj medans vårt hus blev renoverat.
Det var tufft, och man längtade att få flytta hem till sitt eget och få sina egna rutiner o.s.v.
När vi väl fick flytta hem var Elmer så pass stor att han redan kröp runt och utforskade sin omvärld!
 
Nu går hans utveckling i rasande fart, han går stadigt nu både ute och inne. Det är dock fortfarande svårt att gå med skor, men det går iaf, dock inte lika säkert så vi måste öva lite mer!
När han började att trippa så vanka han som en pingvin, nu mer har han lärt sig lite mer och kan hålla sin balans bättre därav inte lika mycket vankande fram och tillbaka. Han går runt mer än kryper men ska han hinna med någon eller till något så går det fortfarande fortare att krypa.
 
 
 
 
 
 
Tiden går och jag älskar dig mer och mer för varje dag som går.
Älskar att följa alla dina framsteg små som stora.
Jag skulle inte vilja missa det för allt i livet!!!
<3
 
1år, din första födelsedag och vi TACKAR ödmjukast för alla som kommit hem till oss för att fira dig tillsammans med oss.
TACK och åter tack för allt fint ni gett till min son men även till mig.
<3
Ta hand om varandra.
 
(Avslutar med en liten hälsning till min mamma som tyvärr är sjuk och inte kunde vara med och fira Elmer denna helg. KRAM på dig och krya på dig <3 )
Kommentera inlägget här: